1403-02-20 4:15 بعد از ظهر
بازار پسندی در بخش صادرات با تغییر در بسته بندی

بازار پسندی در بخش صادرات با تغییر در بسته بندی

لزوم تغییر رویه در نحوه بسته‌بندی تولیدات کشاورزی همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بابیان اینکه باید در بخش بسته‌بندی تولیدات کشاورزی همدان تغییر رویه ایجاد شود، گفت: بسته‌بندی با شفافیت تاریخ تولید صادرات را تقویت می کند.

به گزارش کشت نیوز به نقل از به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی همدان؛ رضا بهراملو بابیان اینکه افزایش تولید، مصرف بهینه آب و حفظ خاک اولویت جهاد کشاورزی است، گفت: در این راستا اجرای الگوی کشت در همدان به عنوان پایلوت کشور مد نظر است.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه محاسبات فنی، تاثیر مستقیم طرح بر تولید و جزئیات آن تحلیل شده است، ادامه داد: اقتصاد کشاورز و سیاست‌های کلان باید در اجرای الگوی کشت دیده شود.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است، عنوان کرد: چنانچه اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی الگوی کشت تامین شود طرح با قوت اجرا می‌شود.

یونجه همدان قابلیت ثبت جهانی دارد

بهراملو همچین با بیان اینکه یونجه همدان قابلیت ثبت جهانی دارد، گفت: این محصول با رقم خاص همچنین خواص دارویی در دستور ثبت جهانی قرار گرفته است.

در بخش بسته‌بندی باید تغییر رویه ایجاد شود

وی در حوزه سورت و بسته‌بندی نیز یادآور شد: تولید در استان همدان با قوت پیگیری می‌شود اما در بخش بسته‌بندی باید تغییر رویه ایجاد شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: بسته‌بندی با شفافیت تاریخ تولید، بازار پسندی صادراتی به همراه دارد از همین رو رویکرد بهره‌وری اقتصادی افزون بر بهره‌وری فیزیکی از جمله افزایش کیفیت و کمیت محصول در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد تخفیف خرید محصولات را از دست ندهید !!!!