خدمات ما

پایگاه خبری کشاورزی کشت نیوز با افتخار و انگیزه، خدمات حرفه‌ای زیر را برای همه افراد و دست‌اندرکاران گرانقدر صنعت کشاورزی ارائه می‌دهد:

1-درج اطلاعات و اخبار  

درج و انتشار مواردی چون محصولات جدید، اخبار، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های شرکت شما را به‌صورت کامل و جامع، با استفاده از استراتژی‌های تبلیغاتی کارآمد و روش‌های منحصربه‌فرد، امکان پذیر میباشد. همچنین می‌توانیم بازار رقابتی مناسب برای محصولات شرکت شما ایجاد کرده و آن‌ها را به مخاطبان و گروه‌های هدف معرفی کنیم.

2- درج مشخصات شرکت در بانک اطلاعاتی

برای ثبت اطلاعات شرکت‌های کشاورزی در سایت کشت نیوز، می‌توانید به صفحه ثبت مشخصات شرکت‌ مراجعه کنید. در این بخش فرم اطلاعات مربوط به شرکت خود را ثبت کنید.پس از ثبت مشخصات، اطلاعات شما بررسی شده و پس از تایید، در بانک اطلاعاتی کشت نیوز قرار خواهد گرفت.

3-رپرتاژ و مصاحبه با مدیران

به‌منظور ترویج فعالیت‌های شما، می‌توانیم از طریق مصاحبه‌ با مدیران شرکت و تولید رپرتاژ خبری و انتشار آن در پایگاه خبری کشت نیوز و شبکه های اجتماعی آن، شرکت و محصولات تولیدی‌ شما را معرفی کنیم. این روش برای ارائه اطلاعات دقیق و جامع به مخاطبان شما بسیار موثر است و برای جذب توجه و اعتماد آنها به شرکت شما کمک می‌کند.

4-درج آگهی به صورت بنر

درج آگهی به‌صورت بنر در صفحه اصلی و صفحه بخش‌های خبری و صفحه خبر پایگاه خبری کشت نیوز، امکان پذیر میباشد. از طریق صفحه تماس با تیم بازاریابی کشت نیوز به‌طور مستقیم در ارتباط باشید و درخواست خود را بیان کنید. ما می‌توانیم درباره هزینه‌ها و شرایط همکاری با شما مذاکره و مشورت کرده و شما را راهنمایی کنیم تا در بازار رقابتی بتوانید محصولات و خدمات شرکت خود را به مخاطبان مناسب معرفی کنید.

5-پوشش خبری نمایشگاه

اطلاع‌رسانی و پوشش خبری باعث تاثیرگذاری بیشتر و همچنین نتیجه‌گیری بهتر از رویدادها می‌شود. تهیه فیلم و عکس و گزارش از جمله خدمات کشت نیوز برای حضور هدفمند شما در بازار کسب و کار است.

6- ارتقای آگهی (نردبان)

با استفاده از خدمات ویژهٔ می‌توانید آگهی خود را ارتقاء داده و آن را «نردبان» کنید تا سریع‌تر به نتیجهٔ دلخواه خود برسید. برای ارتقاء آگهی می‌توانید از صفحهٔ «تماس با ما» اقدام نمایید.

نردبان: با انتخاب این گزینه آگهی شما به مدت زمان یک ماه در صدر آگهی‌های همان بخش مورد نظر نمایش داده می‌شود و می‌تواند منجر به افزایش بازدید آگهی شود.

قابل ذکر است آگهی شما پیش از منقضی شدن و حذف، تمدید می‌گردد و برای 1 ماه دیگر روی پایگاه خبری نمایش داده می‌شود.

لینک وب‌سایت: قرار دادن لینک وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی های شما در صفحه مشخصات شرکت شما امکان پذیر خواهد بود که این امر منجر به افزایش بازدید سایت و شبکه‌های اجتماعی شما می‌شود.

با اعتماد به خدمات ما، شما می‌توانید نتیجه مطلوب را در توسعه و رشد کسب و کار خود تجربه کنید و برند خود را در بازار بهبود دهید.