1403-02-20 1:49 بعد از ظهر
ادویه فلفل سیاه

با ادویه فلفل سیاه و روش استفاده از آن آشنا شوید

کشت نیوز؛ فلفل سیاه یکی از رایج ترین ادویه ها در سراسر جهان است. این ماده با آسیاب کردن دانه های فلفل، درست می شود. عطر و طعمی تند دارد که با بسیاری از غذاها مطابقت دارد. اما فلفل سیاه چیزی فراتر از یک ماده اصلی آشپزخانه است. به دلیل غلظت بالای ترکیبات گیاهی مفید، هزاران سال است که پادشاه ادویه جات شناخته می شود و در داروهای آیورودا باستان استفاده می شد.

 فواید فلفل سیاه

سرشار از آنتی اکسیدان است، رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که می توانند به سلول های شما آسیب برسانند. برخی رادیکال های آزاد به طور طبیعی ایجاد می شوند، مانند زمانی که ورزش می کنید. با این حال، رادیکال های آزاد بیش از حد می توانند با قرار گرفتن در معرض مواردی مانند آلودگی، دود سیگار و اشعه خورشید ایجاد شوند.

آسیب بیش از حد رادیکال های آزاد ممکن است منجر به مشکلات عمده سلامتی شود. به عنوان مثال، این بیماری با التهاب، پیری زودرس، بیماری قلبی و برخی سرطان ها مرتبط است.

فلفل سیاه سرشار از یک ترکیب گیاهی به نام پیپرین است که در مطالعات آزمایشگاهی مشخص شده است که آنتی اکسیدان قوی دارد. مطالعات نشان می دهد که یک رژیم غذایی حاوی آنتی اکسیدان ممکن است به جلوگیری یا به تاخیر انداختن اثرات مخرب رادیکال های آزاد کمک کند.

دارای خواص ضد التهابی است، التهاب مزمن ممکن است در بسیاری از شرایط مانند آرتروز، بیماری های قلبی، دیابت و سرطان یک عامل اساسی باشد.

کد تخفیف خرید محصولات را از دست ندهید !!!!