1403-02-20 6:16 قبل از ظهر
بسته بندی جدید نوشیدنی ها

بسته‌بندی جدید نوشیدنی‌ها با استفاده از 90 درصد فیبر

شرکت SIG اعلام کرده است که تا سال 2030 قصد دارد ساختار بسته‌بندی بدون آلومینیوم و با حداقل 90 درصد فیبری خود را ایجاد کند.

کشت نیوز؛ شرکت بسته‌بندی سوئیسی نیز اعلام کرده است که برنامه‌هایی برای افزایش استفاده از فیبر در کارتن‌های آسپتیک خود و بهبود قابلیت بازیافت دارد. این شرکت برنامه موقتی را تعیین کرده است که حداقل تا سال 2025 نسبت فیبر در کارتن‌های آسپتیک خود را به 85 درصد افزایش دهد.

افزایش استفاده از فیبر در کارتن‌ها و استفاده از راه حل‌های بدون آلومینیوم در تولید محصولات، اقداماتی است که توسط شورای حمایت از جنگل‌ها (FSC) تأیید شده است و به سمت هدف نهایی این شرکت، یعنی امکان بازیافت بسته‌بندی کارتن در هر نقطه‌ای از جهان، گام‌های مهمی برداشته می‌شود.

ساموئل سیگریست، مدیرعامل SIG اظهار کرده است: «بسته‌بندی‌های کارتن ما دارای مصرف انرژی پایینی هستند، با 100 درصد انرژی تجدیدپذیر تولید می‌شوند و اصولاً از منابع تجدیدپذیر تولید شده‌اند. اکنون می‌خواهیم با افزایش جمع‌آوری و بازیافت کارتن‌ها از طریق سیستم‌های بازیافت کارتن نوشیدنی‌ها و از طریق جریان‌های کاغذ، این کار را بیشتر کنیم.» او افزوده است که افزایش میزان فیبر در کارتن‌های آسپتیک با روند کاغذسازی در صنعت بسته‌بندی هماهنگ است.

استفاده از مقوای تجدیدپذیر با گواهی FSC در بسته‌بندی شرکت SIG، تضمین می‌کند که این شرکت در حال ترویج روش‌های اصلی حمایت از جنگل‌ها است که حفاظت از تنوع زیستی را در اولویت قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید محصولات را از دست ندهید !!!!