1403-02-20 6:51 بعد از ظهر
بهترین تنقلات

بهترین تنقلات برای سر کار کدامند؟/آشنایی با تنقلات سالم و مفید

کشت نیوز؛ انواع مختلفی از تنقلات برای سر کار  وجود دارند که شما می توانید برای استفاده در هنگام کار انتخاب کنید. اما بایستی انواعی را انتخاب کنید که به راحتی تهیه می شوند، سالم و مغذی بوده و البته قابل حمل هستند. در ادامه لیستی از این خوراکی های مناسب برای سر کار ارائه شده است.

آجیل و خشکبار

آجیل را می توان در صدر این لیست قرار داد. با انتخاب آجیل به عنوان میان وعده می توانید به یک رژیم غذایی سالم که به سلامت قلب شما کمک می کند، پایبند باشید. تحقیقات نشان داده اند که آجیل سطح کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) را کاهش می دهد. شما می توانید این تنقلات سالم و خوشمزه را به راحتی و حتی در جیب خود حمل کنید.

پاپ کورن

پاپ کورن هم می تواند جزو انتخاب های تنقلات برای سر کار شما باشد. این خوراکی خوشمزه را می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید و سر کار به عنوان تنقلات استفاده کنید.

میوه

میوه های تازه از جمله میان وعده های سالمی هستند که حتما بایستی در لیست شما قرار داشته باشند. شما حتی می توانید میوه هایی که در اثر پوست کندن اکسید نمی شوند را پوست بکنید و به صورت آماده با خود به محل کارتان ببرید. میوه و پنیر کم چرب یا بدون چربی می تواند یکی دیگر از گزینه های جذاب شما برای تهیه یک میان وعده پرخاصیت و مقوی برای سر کار باشد.

سبزیجات

علاوه بر میوه ها، سبزیجات نیز باید در لیست باشند. شما می توانید روزانه مقدار زیادی از آنها را مصرف کنید چرا که بسیار سالم و مفید هستند.

شکلات تلخ

شکلات تلخ حاوی بسیاری از مواد مغذی است که می تواند منجر به بهبود سلامت شما شود. این خوراکی خوشمزه و مقوی به علت وجود کاکائو سرشار از آنتی اکسیدان می باشد. بر اساس نتایج مطالعات انجام شده شکلات تلخ می تواند به سلامت قلب کمک کند. شکلات تلخ را می توان از جمله محبوبترین تنقلات برای سر کار دانست چرا که می توان آن را همراه با چای و قهوه میل کرد.

شکلات های مغزدار

ترکیب شکلات و انواع مغزها ترکیبی عالی و بسیار مقوی است که نه تنها انرژی شما را در طول روز کاری کاملا تامین می کند، بلکه برای سلامتی شما نیز مفید است.

آجیل و میوه های خشک

درست است که قبلا به آجیل اشاره کردیم اما مخلوط آجیل و میوه های خشک گزینه بهتری است و ترکیب آنها یک میان وعده سالم و فاسد نشدنی را تشکیل می دهند.

این ترکیب مقوی و البته پرکننده تعادل خوبی از چربی‌های سالم و پروتئین از آجیل ها و کربوهیدرات‌های میوه‌های خشک ایجاد می کند. علاوه بر این، هر دوی این مواد مغذی مملو از فیبر هستند که می‌تواند در بین وعده‌های غذایی شما را سیر نگه دارد.

چوب شور

اگر زیاد هم میانه خوبی با تنقلات شیرین ندارید، می توانید چوب شور را به عنوان یک تنقلات برای سر کار در نظر داشته باشید.

آووکادو

آووکادو میوه ای بسیار لذیذ بوده که غنی از چربی های سالم و فیبر است. برش های این میوه و یا له شده آن روی نان تست و دیگر انواع نان کم کالری و یا روی کیک برنج می تواند میان وعده ای بسیار مقوی و خوشمزه را ایجاد می کند.

تخمه آفتابگردان و کدو

تخمه آفتابگردان غنی از ویتامین E است و مشخص شده است که برای سلامت مغز شما مفید می باشد. علاوه بر این ویتامین E می تواند منجر به بهبود حافظه و مانع از زوال شناختی شود.

دانه های کدو تنبل سرشار از روی هستند. مشخص شده است که روی منجر به بهبود عملکرد حافظه شما می شود و حتی می تواند با افزایش سن مغز شما را سالم نگه دارد. هر دوی این مواد مغذی می توانند به عنوان تنقلات برای سر کار انتخاب شوند چرا که مغذی هستند و حمل آنها نیز آسان است.

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی حاوی کولین (ماده مغذی ضروری و دارای تاثیر مثبت بر عملکردهای حیاتی بدن مانند متابولیسم) می باشد. همچنین سرشار از پروتئین و ویتامین E است که از سلول های مغز محافظت می کند. کره بادام زمینی پیشنهاد خوشمزه ای به عنوان تنقلات برای سر کار است.

برش های سیب و یک قاشق کره بادام زمینی یک میان وعده عالی است. حتی می توانید آنها را با نان سبوس دار ساندویج کرده و به عنوان ناهار میل نمایید.

بادام و گردو

بادام و گردو به دلیل وجود مقادیر زیاد اسید چرب امگا 3 می توانند فشار خون را کاهش داده و از شریان ها محافظت کنند. گردو همچنین حافظه را بهبود می بخشد. اگر در محیط کارتان مقداری گردو و کشمش همراه داشته باشید به تنقلات دیگری نیاز نخواهید داشت چرا که این ترکیب انرژی شما را کاملا تامین می کند.

انواع مختلفی از تنقلات برای سر کار وجود دارند که شما می توانید برای خود انتخاب کنید. اما بایستی توجه داشته باشید که تنقلات سالم و مفید را جزو گزینه های اصلی خود قرار دهید. استفاده از تنقلات سالم در محیط کار باعث می شود تا در یک رژیم غذایی سالم بمانید و علاوه بر این، پر انرژی تر و کارآمد تر باشید.

 

 

 

 

کد تخفیف خرید محصولات را از دست ندهید !!!!