1403-02-10 3:59 بعد از ظهر
صید ترال

توقیف ۸ فروند شناور صیادی به دلیل صید ترال

در راستای برخورد جدی با تخلفات صیادی در خوزستان، هشت فروند شناور صیادی در صیدگاه های استان توقیف شد.

به گزارش کشت نیوز به نقل از مهر، سرپرست یگان حفاظت از منابع آبزی شیلات خوزستان شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به عملکرد یگان حفاظت در چند روز اخیر در راستای پاکسازی مناطق آلوده به صید غیرمجاز گفت: به منظور برخورد جدی با تخلفات صیادی مأموران گشت دریایی پایگاه سجافی ضمن گشت زنی در مناطق دریایی موسوم به بحرکان و سریم، تعداد پنج فروند لنج صیادی که از بندر بوشهر و نیز بندر دیلم عازم دریا و فعالیت صیادی شده بودند به اتهام صید غیرمجاز به روش ترال و همچنین ورود غیرمجاز به آب‌های استان خوزستان توقیف شدند.

کامران شریفی ادامه داد: از این شناورها، مجموعاً تعداد ۲ دستگاه ترال، ۲ دستگاه وینچ، ۲ عدد دیرک، ۱۵۰ طاقه تور و ۹۵۰ کیلوگرم انواع ماهی صید شده به روش غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: در گشت زنی نیروهای پایگاه ماهشهر در حوزه استحفاظی سه فروند قایق فاقد مجوز توقیف شد و در جریان بازرسی از این قایق‌ها نیز تعداد سه دستگاه ترال و ۵۰ کیلوگرم ماهی کشف و ضبط شد.

شریفی بیان کرد: در این ارتباط پرونده‌های تخلفات صیادی تشکیل و آماده ارسال به مرجع قضائی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی شهرستان هندیجان هستند.

کد تخفیف خرید محصولات را از دست ندهید !!!!