1403-02-20 6:39 قبل از ظهر
رانپک از لاینر بسته‌بندی حرارتی رونمایی کرد

«رانپک» از لاینر بسته‌بندی حرارتی رونمایی کرد

هلدینگ رانپک شرکت بسته‌بندی کاغذی‌، یک لاینر حرارتی پایدار برای بسته‌بندی محصولات معرفی کرده است. این لاینر با نام Climaliner RecyCold، برای پاسخگویی به تقاضای حمل و نقل محصولات سرد در بازارهای مختلف طراحی شده است. این راه‌حل بسته‌بندی مبتنی بر کاغذ است که محصولات را تا 48 ساعت در دمای مطلوب خود نگه می‌دارد.

کشت نیوز؛ به گفته این شرکت، این فناوری جدید نسبت به فناوری‌های فعلی با عملکرد مشابه، «نازک‌تر و بسیار انعطاف‌پذیرتر» است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا علاوه بر حفظ دمای مورد نیاز، امکان تنظیمات مختلف و انعطاف‌پذیری در اندازه جعبه‌ها بهبود یابد و همچنین ضایعات مواد غذایی کاهش یابد. علاوه بر این، این فناوری قیمت و پایداری مناسبی نیز دارد.

این فناوری قادر است از سه محدوده دمایی متفاوت پشتیبانی کند: محصولات محیطی که نزدیک دمای اتاق نگهداری می‌شوند، محصولات سرد که معمولاً در یخچال نگهداری می‌شوند و محصولات منجمد زیر صفر درجه سانتی‌گراد. این نشان می‌دهد که این راه‌حل مورد نیاز حمل و نقل در غذاهای آماده برای استفاده و خواربار فروشی آنلاین و صنایع غذایی ویژه است.

عمر عصلی، رئیس هیأت‌ ‌مدیره و مدیرعامل شرکت رانپک‌، درباره این فناوری جدید شرکت رانپک می‌گوید: «راه‌اندازی جهانی این فناوری نشان دهنده آخرین نوآوری ما در فضای حمل و نقل پایدار است و لازم به ذکر است که این فناوری در ارائه صرفه‌جویی در هزینه، افزایش کارایی و ایجاد راه‌حلی برای زنجیره غذای سرد تلاش کرده است.»

کد تخفیف خرید محصولات را از دست ندهید !!!!