1403-02-20 3:49 بعد از ظهر
بسته‌بندی جدید با قابلیت تبدیل شدن به کمپوست

رونمایی از بسته‌بندی جدید با قابلیت تبدیل شدن به کمپوست

‌بسته‌بندی توت‌فرنگی پایدار به‌نام «گیاه تا بسته» توسط شرکت پارک ساید با استفاده از ماده تریپلکس همین شرکت تولید می‌شود.

کشت نیوز؛ این ماده دارای گواهی TÜV )TUV به معنای بازرسی فنی کسب و کار آلمانی است و در خصوص بازرسی و صادر کردن گواهی محصول خدمات ارائه می‌دهد.) است. برای کمپوست خانگی در مدت زمان 26 هفته در شرایط کمپوست معمولی و 12 هفته در یک مرکز کمپوست صنعتی است‌.

این بسته‌بندی به عنوان «گیاه تا بسته» شناخته می‌شود زیرا محصولات در مزرعه نیوفارست فوروت کمپانی رشد می‌کنند، پردازش می‌شوند و سپس بسته‌بندی می‌شوند تا ردپای کربن هر محصول به حداقل ممکن برسد.

ماده Park2Nature از مواد لمینت تشکیل شده است که از منابع گیاهی معتبر استفاده می‌کند‌. این مواد تشکیل دهنده به انعطاف‌پذیری و کمپوست سازی این بسته بندی‌های جدید کمک می‌کند.

ترکیب خشک کردن پالس و خشک کردن انجمادی در فرآیند تهیه میان وعده‌های میوه استفاده می‌شود. این روش به ما امکان می‌دهد تا قطعات میوه را خشک کنیم و در عین حال شکل، طعم و مواد مغذی اصلی را حفظ کنیم.

همکاری بین پارک ساید و نیوفارست فوروت کمپانی ، تلاش کرده‌اند تا یک بسته بندی پایدار با کیفیت بالا را ارائه دهند که بتواند نیازهای خاص مشتریان را برآورده کند.

این همکاری نشان می‌دهد که بسته‌بندی پایدار برای کسب و کار پارک ساید اساسی است و از همکاری با برندی که به ارزش‌های مشابهی توجه دارند، خوشحالند.

کد تخفیف خرید محصولات را از دست ندهید !!!!