1403-02-08 6:54 بعد از ظهر

گزیده نمایشگاه‌های کشاورزی سال 2024

کشت نیوز؛ در سال 2024 نمایشگاه‌های کشاورزی در دنیا برگزار می شود که در ادامه گزیده‌ای از نمایشگاه‌های کشاورزی سراسر دنیا را در سال 2024 مروری می کنیم

نمایشگاه کشاورزی و طیور آفریقا-Agro & Poultry Africa 2024

هفتمین نمایشگاه کشاورزی و طیور آفریقا یک نمایشگاه بین‌المللی تجاری در زمینه کشاورزی، آبزیان، لبنیات، آبیاری، دام و طیور، تراکتور، ماشین‌آلات و دامپزشکی است.

این نمایشگاه از تاریخ 8 تا 10 آگوست 2024 در مرکز نمایشگاهی Sarit در نایروبی-کنیا برگزار خواهد شد. این نمایشگاه غرفه‌دارانی از تقریباً 16 کشور و همچنین بازدیدکنندگانی از کنیا و سایر کشورها را به خود جذب می‌کند. کشاورزی بخشی ضروری از اقتصاد کنیا است.

نمایشگاه کلاسیک کالا-Commodity Classic 2024

تاریخ برگزاری: 28 فوریه – 02 مارس، 2024 مکان: هیوستون، تگزاس، ایالات‌متحده.

نمایشگاه کلاسیک کالا یک کنفرانس و نمایشگاه است که به موضوعات کشاورزی می‌پردازد و به کشاورزان اختصاص دارد و توسط کشاورزان نیز مدیریت می‌شود.

این رویداد به نوآوری‌ها و خدمات کسب‌وکارهای کشاورزی پیشرو، آخرین فناوری‌ها، تجهیزات و پیشرفت‌های کشاورزی و همچنین موضوعاتی که تأثیر مستقیمی بر مزرعه دارند،

از جمله سلامت خاک، تولید، سیاست‌گذاری، استفاده‌های جدید، بازاریابی، آینده کشاورزی،

آب و هوا و موارد دیگر می‌پردازد.

نمایشگاه میوه و سبزیجات برلین-Fruit Logistica 2024

Fruit Logistica اولین شبکه‌ای است که برای جامعه میوه و سبزیجات تازه طراحی گردید. امسال، این نمایشگاه از 7 تا 9 فوریه 2024 در Messe Berlin برلین، آلمان برگزار می‌شود.

برندها و شرکت‌های کوچک و بزرگ فعال در جامعه میوه و سبزیجات می‌توانند در این نمایشگاه ارائه داشته باشند.

برای سهولت تجربه بازدیدکنندگان از نمایشگاه Fruit Logistica به بخش‌های مختلف لجستیک، خدمات و سیستم‌های فنی تقسیم می‌شود.

نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی علوم زراعی

International Crop-Science Conference & Exhibition 2024

نمایشگاه بین‌المللی علوم زراعی، بزرگ‌ترین نمایشگاه بازرگانی ورودی‌های کشاورزی هند همراه با نشست‌های عمومی هم‌زمان خواهد بود

که در JW Mariott Marquis دبی به تاریخ 8 و 9 فوریه 2024 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بستری برای کمک به گروه‌های شرکت‌کننده برای رسیدن به بازار بین‌المللی و برقراری ارتباطات تجاری جدید فراهم می‌کند.

حضور در رویداد ICSCE مانند یک کارگاه دانش‌محور برای کسب دانش گسترده و ایجاد شبکه با رهبران جهانی به‌منظور کشف فرصت‌های تجاری است.

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آمریکا-World Ag Expo 2024

نمایشگاه جهانی کشاورزی در تولر، کالیفرنیا، با نمایش جدیدترین و بهترین محصولات در صنعت کشاورزی برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری این نمایشگاه جهانی 13 تا 15 فوریه 2024 است. بیش از 1200 غرفه‌دار جدیدترین تجهیزات مزرعه، ارتباطات و فناوری را در فضای نمایشگاه به وسعت 241500 مترمربع به نمایش می‌گذارند.

در این نمایشگاه سمینارهای رایگان با تمرکز بر موضوعات مختلف که برای تولیدکنندگان لبنیات، کشاورزان، دامداران و متخصصان کشاورزی حائز اهمیت است برگزار خواهند شد.

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آمریکا نمایشگاهی است که نباید از دست داد. این رویداد یک نمایشگاه پیاده‌روی در فضای باز است و 80درصد از غرفه‌داران خارج از سالن قرار دارند.

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی پاریس

The Paris International Agricultural Show 2024

این رویداد بسیار مهم از ۲۴ فوریه تا ۳ مارس برگزار می‌شود. دام، محصولات مختص به مناطق خاص و خوراک‌شناسی منطقه را به نمایش می‌گذارد. برای بیش از 50 سال نمایش یک رویداد مهم است.

علاوه‌بر ارائه چهارپایان اهلی، ویترینی برای محصولات مختص به مناطق خاص و غذای منطقه‌ای و بین‌المللی است.

در این نمایشگاه حدود 1000 غرفه‌دار از کشورهای مختلف گردهم می‌آیند و بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند در اولین غرفه از دام‌ها (گاو، گوساله، خوک، بز، سگ، گربه، حیوانات مزرعه و …) دیدن کنند و سپس از غرفه‌های پراکنده‌ی غذاشناسی خرید کنند و با آخرین روش‌های باغداری در بخش محصولات زراعی و گیاهان آشنا شوند.

در نهایت، در بخش آخر، مشاغل مرتبط با کشاورزی و باغداری را کشف کنند و با طیف گسترده‌ای از افراد در این صنعت آشنا شوند.

کد تخفیف خرید محصولات را از دست ندهید !!!!